Dag 27, 25 april 2023

25 april 2023 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Cor en Anneke gefeliciteerd met jullie 20-jarig huwelijksjubileum!!

Vandaag stond onze voorlaatste trip op ons verlanglijstje. Luisterend naar de naam Circle B Bar reserve. Ook hier is het weer één en al natuur wat de klok slaat.

Dit stuk natuur staat hoog aangeschreven bij de mensen die van de combinatie wandelen en vogelfotografie houden.

We vertrokken al vroeg rond 08.20 zaten we al in de auto. Gisteravond kwam de regen met bakstenen uit de lucht, maar vanmorgen leek alles weer bij het oude. Wolkjes, blauwe lucht en 26 C. Precies zoals we het willen.

Ik moet wel eerlijk vertellen dat we blij waren dat we de auto weer zagen staan bij het informatiecentrum. Volgens de stappenteller op de iPhone hebben we ruim 9 km gewandeld.

Van een aardige mevrouw bij de balie kregen we een tip voor een lunchadresje. Zij kreeg van ons de tip om langs te gaan bij de Keukenhof, ze vertrok over 3 week met een cruise waarbij ze ook Amsterdam zouden aandoen.

De garden bistro in Lakeland was inderdaad een goede tip. Wij hebben daar heerlijk op een terras gegeten. De buren hadden een hele mooie tuin waar we nog even een bezoekje aan brachten.

Rond 16.00 uur parkeerden we de auto voor ons appartement.

1. Bianca:
    25 april 2023
    Nu maar lekker uitrusten en genieten nog de laatste dagen ❤️
  2. Anneke Hoeksma:
    26 april 2023
    Bedankt voor de felicitaties! Geniet van jullie laatste dagen daar, en alvast tot zondag 🖐