Dag 18, 16 april 2023

17 april 2023 - Hudson, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend namen we afscheid van Larry en Jasmin, bij wie we de afgelopen 6 nachten te gast waren in hun mooie airbnb.

We dachten dat het leuk was om op zondagmorgen buiten de deur ontbijt te halen. We hebben ons erover verbaasd hoeveel Amerikanen dit regelmatig doe.

We stopten bij ontbijtrestaurant Keke’s en bestelden daar French toast met koffie. Keke’s waren we 8 jaar geleden ook geweest en de service was nog steeds geweldig, net als de French toast en koffie.

Daarna stond de navigatie afgestemd op St. John’s Pass. We reden over de 131 meter hoge Sunshine Skywalk Bridge richting St Pete’s.
Toen we over de boardwalk liepen bij St. John’s Pass ging de telefoon. Ús Aaltje belde vanuit het ziekenhuis. Heel mooi om haar stem even te horen. Het zit allemaal behoorlijk tegen, maar we hopen dat er snel weer betere tijden aanbreken. Dinsdag gaan we beeldbellen.

Onze laatste tussenstop maakten we op Honeymoon Island waar we de Osprey trail wilden lopen. Een mooie route waar zoals de naam al voorspelde Osprey’s (visarenden) zouden zijn. Nou dat laatste klopte helemaal. We zagen ook nog een Oehoe (grote uil) hoog in de boom.

Inmiddels zijn we aangekomen in Hudson(Fl.). We hebben hier een appartement aan zee voor de komende 4 nachten.