Dag 22, 20 april 2023

21 april 2023 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Vandaag is eigenlijk een reisdag want we moeten oversteken van West-Florida naar Oost-Florida. En dat is best een stukje rijden.

Omdat we deze morgen niet zelf het ontbijt hadden klaargemaakt gingen we naar Rams breakfast restaurant. Dit familiebedrijf staat heel goed aangeschreven. Dat bleek ook wel want toen we binnenstapten zat het bijna helemaal vol.

We kozen voor een breakfast special, French toast met vers fruit en slagroom. Het smaakte net zo lekker als het eruit zag. Zo nu en dan kan dit, maar niet te vaak. Anders gaan we er net zo uit zien als veel Amerikanen.

Om de reisdag te onderbreken zijn we in het plaatsje Wintergarden gestopt om een bootreis te maken over een paar meren. Ook hier staan weer leuke optrekjes langs het water.

Ongeveer 15.30 reden we de lange oprijlaan op richting ons laatste overnachtingsplek Legacy Dunes in Kissimmee. Hier waren we al eerder in 2015. De code voor het cijferslot bleek niet te werken maar een mailtje naar de eigenaresse bleek voldoende voor een nieuwe cijfercombinatie. Deze werkte wel. Intussen hebben we de Publix weer bezocht en het nodige ingeslagen voor de komende dagen.

Rest ons nog om Naomi geluk te wensen met het behalen van haar brommer rijbewijs 👍👍In 1x geslaagd !!