Dag 24, 22 april 2023

22 april 2023 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend gingen we een hernieuwd bezoekje brengen aan het stadje Celebration. Oorspronkelijk gebouwd door de Walt Disney Organisation. Ook in 2015 waren we hier al es een keertje.

Bij het centrum is een mooi meer met een wandelroute erom heen. Dit hebben we eerst gedaan. Wat een vriendelijkheid overal. Mensen die een praatje met je maken, netjes groeten. En heel veel mensen ondertussen complimenten hebben gemaakt over de camera en foto’s. Amazing, great pictures!!   Wat een eekhoorntjes hier.

Na de wandeling hebben we ons zelf getrakteerd op iets lekkers, een soort warme pannenkoek met vanille ijs, aardbeien, Blue berries en slagroom. Ik kon het niet op, Boukje wel !!

Tenslotte hebben we door veel straten van Celebration gereden en ons vergaapt aan de prachtige houten huizen. Er is hier geen voedselbank nodig.

Vanmiddag, het is misschien wat ééntonig, maar opnieuw gaan we het lekker verwarmde water van ons zwembad opzoeken. Deze keer ook wat foto’s van ons appartement.

1. Jappie en Marijke:
    24 april 2023
    Weer leuk om te lezen. Knap dat Boukje ook langs die grote krokodillen durft!
    Wat een prachtige huizen zeg😍 maar jullie hebben ook een mooi en gezellig appartement!
    Fijne dagen nog!👋👋
  2. Jan en Boukje naar Florida 2023:
    24 april 2023
    We zijn aangeland in onze laatste week. We nemen wat gas terug, hoewel er nog 2 uitstapjes op de planning staan.