It giet oan ... Florida 2023

28 september 2022 - Harkema, Nederland

florida

Na 2020 (vliegverbod Trump), 2021 en 2022 (Corona jaren) gaan we dan eindelijk in april 2023 weer naar Florida.

Florida is bekend terrein voor ons, we waren er al een paar keer eerder. Maar de heerlijke temperatuur, de mooie natuur (flora en fauna) lokt ons iedere keer weer. Ons plan is deze keer om maar liefst 4,5 weken te blijven, waarbij we de Disney parken links laten liggen. Ook kiezen we ervoor om langer op 1 plek te verblijven en van daaruit per dag verschillende excursies te maken of gewoon lekker te relaxen op het strand of bij het zwembad.

We gaan vliegen op Miami (3 nachten in een hotel), daarna naar de Golf van Mexico naar Cape Coral ( 8 nachten in een airbnb woning met prive zwembad), vervolgens door naar Bradenton ( hier een appartement Airbnb eveneens voor 6 nachten), door naar Hudson ( Airbnb appartement voor 4 nachten ) en tenslotte weer naar Legacy Dunes in Kissimmee waar we afsluiten met 9 nachten in een appartement van Kraft Villa's. Hier waren we ook te gast in 2015 dus bekend terrein. Prachtig appartement met het verwarmde zwembad op enkele meters afstand.

De hotels, vluchten en de huurauto moeten we nog vastleggen, maar de airbnb's en Legacy Dunes zijn al gereserveerd.